Procházkujeme a agilitíme a stopujeme :)

23.04.2013 20:30

Tak se po dlouhé době hlásím s nějakými novinkami. Po Velikonocích jsem využila posledních zbytků sněhu k pěknému focení v našem exteriérovém ateliéru - v Bělském lese a teď už si konečně užíváme pravého jarního i když někdy skoro letního počasí. Kromě zkoušky FPr3 na kterou už pilně trénujeme a voříškiády v Hranicích, na kterou mě úprava Roxule čeká ve čtvrtek nemáme nic v plánu a tak se věnujeme spíše volnočasovým aktivitám. 

Začaly jsme aktivněji běhat agility, měly jsme trénink s Luckou Janošcovou, za což jí moc děkuji, stopujeme, za což zase Roxule určitě děkuje mě, protože ji to hrozně baví a taky jen hodíme na procházky a jezdíme na výlety za známýma a kontrolovat stavbu našho domečku :).

Včerejší procházka byla i s cílem vyfotit postojové fotky Roxinky a když už jsem byla s kamarádkou, která je taky nadšená fotografka a kamarádem, který nám pomáhal s lákáním Roxinky, nafotila tedy i mě s Roxulí, za což děkuji jim :).

Na rajčeti jsou nahárana alba s jednotlivých focení a zároveň jsem doplnila fotky do Roxinčiného medailónku, tak se můžete kouknout :)

jrt-roxyrajče.net
jrt-roxyrajče.net