6.4.2013 - Den boxera

09.04.2013 22:00

Počasí nám stále nepřeje a tak jsme se dlouho nemohly s majitelkou Teinky dohodnout na tréninku. Už ho ale bylo třeba a když jsem zjistila, že je naplánovaný Den boxera, tak bylo jasno a trénink byl domluven.

První část tréninku jsem věnovala poslušnosti, ve které, nevím jak to dělá, když se vidíme jen velmi občas, Tea dělá pěkné pokroky. I ve sněhu dělá moc pěkné polohy, začátky odkládaček jsou rychlé a přesné (lehni ještě dělá občas problém), obraty a přiřazování má těsné a rychlé. Chůze už je také mnohem lepší, spravila si polohu a už tolik nepřekáží, pořád si ale neodpustí občasné štípání do peška :D. U aportu jsem začala s vysíláním z klidu, protože ona ještě před odhodem vymýšlí hrozné skočiny :D. Taky jsme podruhé vyzkoušely překážku, zatím jen 60tku, ale za peška ji skáče krásně bez doteků.

Poté následovala obrana, bylo na Tei vidět, že je unavenější z náročné poslušnosti a šlapání ve sněhu, což ale zase přispělo na ovladatelnosti, kde je co cvičit, ale i tady vidím pokrok. Zákusy však má Tea krásné, plné a bez překusů, pěkné vyštěkání, zatím jen se schovaným rukávem, je to přece boxer a ti si to občasné štípnutí do rukávu neodpustí ;D.

Měla jsem s sebou i Roxinkou, se kterou jsem si pocvičila krátkou poslušnost a pak si ji vzala také na chvíli na socializaci a také když se střílelo.  Přijde mi, že střelba už jí nevadí tak jako dříve, tak třeba to ještě překoná a budeme se moct věnovat i zkouškám se střelbou :). Nejvíce mě ale potěšila, když byla bojovná a štěkala na figuranta, ona totiž kouše moc ráda, ale jen když se chce jí, tak jsem toho honem využila a nechala jsem ji si zakousat :)

Dost jsem fotila a některé fotky jsou podle mě vyvedené, poprosila jsem také Pavlu o nafocení holčiček, tak tu máte pár fotek na ukázku :).

jrt-roxyrajče.net
jrt-roxyrajče.net