1.6.2013 - Soustředění mládeže MSKS

03.06.2013 19:58

V sobotu jsme se ráno s Roxinkou přidaly k Verči s Peggy, Adél s Ebony a s Nikol se svojí ovčandou a vyrazily jsme do Vojkovic na výcvikový den pod vedením Terky Baselové a Hany Radovesnické. Po snídani a zahájení jsme se rozdělili na skupinku začátečníků a pokročilých. Já s Veršou a Adél jsme s Terkou pocvičily poslušnost. Roxinka mi udělala radost s aporty a odkládačkami, u chůze mi Terka poradila jak ji zlepšit. Poté jsme se vystřídali a jely jsme na stopy. Nechala jsem Roxince šlápnout dlouhou, složitější stopu a nechaly jsme ji přes oběd odležet. P obědě jsme se vrátily a "šly na věc". Roxa první dva úseky úplně flákala, až na druhém lomu se chytla pořádně a už to vypadalo lépe, byla ale jak urvaná z řetězu. No ta to nám moc nevyšlo :D. Po dokončení všechy stopy jsme se vrátily zpět na cvičák, kde už čekal figurant a byl čas na obrany. Roxinku jsem vzala po velmi dlouhé době na hlídačku a byla moc šikovná! Krásně v klidu hlídala, razantně útočila a pěkně se vracela k batohu. Pan figurant se ji i snažil "nasrat" což se snadno povedlo, ale kousat do hadry se princezničce už moc nechtělo :D.

Byl to opravdu užitečný den, mrzí mě, že jsem se ho nemohla zúčastnit i s Teinkou, ta však měla úspěšný den na výstavě v Nitře se svojí majitelkou :).

Celý den jsem samozřejmě fotila, foťák si také půjčovala Adélka, která mi vyfotila moc pěkné fotky Roxinky, za což jí znovu moc děkuji!

 

jrt-roxyrajče.net
jrt-roxyrajče.net