Léto 2016

08.08.2016 12:33

Tak jako loňský školní rok i tento byl pro mě dosti náročný, první ročník na vysoké škole mě časově dosti omezoval, ale snažila jsem se věnovat holkám co nejvíce a s Lokou nezanedbávat výcvik. Naštěstí vše rychle uběhlo a teď tu máme vytoužené letní prázdniny a my si je užíváme jak jen to jde :). 

Třetí červencový týden jsme strávily již klasicky ve Zbraslavi u Brna na LVT Mládeže MSKS. Díky instruktorům, kteří mi dali opět spoustu rad od srdce, jsem se do výcviku opřela ještě více a nyní, doufám a klepu na dřevo, jsme s Lokou ve finální fázi příprav na IPO 1. Je to moje šikulka a ať si říká kdo chce, je to moje vysněná holčička, první pořádný pes a doufám, že to jednou dotáhneme tam kam jsem si vysnila. No a co Roxinka? Ta je nejspokojenější s kusem žvance zahrabaná v peřinkách :) nebo v rybníčku na zahradě, a nebo když jí na procházce v lese hážu její milované klacíky.

A máme u nás na návštěvě po dlouhatánské době Teodoru Moravia Box. Pokud se zadaří, tak za nějakou dobu budu moct s Teinkou složit zkoušku, aby to nebyla jen krasavice, ale i papírově šikovná pracovitá holka, což ona vskutku je :)