15. - 17.11.2013 - Výcvikový víkend s Honzou Böhmen

22.11.2013 20:59

Máme za sebou s Locinkou skvěle strávený víkend, naši první větší akci a to víkend s Honzou zaměřený na poslušnosti a obrany. Tento víkend jsme však také pojali jako rodinné setkání našich "eLek", protože mezi účastníky byla Dáša s maminkou Cherr, Lucka s tatínkem Aykem a páníčci a paničky Limited, Lexi, L´Kačí, Limet, Lookyho, L´Koudyho a samozřejmě Locy.

Páteční odpoledne a večer jsme využili k ubytování, přivítání se s "malýma" liškama a i idským osazenstvem. V sobotu ráno už jsme ale měli na pilno, začali jsme štěněcíma poslušnostma a pak až do oběda pokračovali starší pejsci. Locinka byla moc šikovná, byla hodně, tedy jako vždy, kontaktní, pořád somrovala a na cvičení se těšila. Honza mi poradil velmi přínosnými radami a "grify", které mi opravdu pomohly.

Po obědě následovaly obrany, pořadí jsme ale přetočili i kvůli tomu, že na miminkovské "obrany" nemusí být moc světla. A dopadlo to tak, že světlo nebylo žádné a Locinka se poprvé s figurantem seznámila za úplné tmy. Nevěděla jsem, co od ní čekat, ale ona mě vůbec nezklamala a hned zjistila, že je tam nějaký "hajzl" a skvělě se nadráždila a štěkala o 106. Udělala mi obrovkou radost a když jsme nazávěr běžely na pokoj, tak stále celá naježená štěkala ještě po dalších návštěvnících, tak se jí to zalíbilo! :)

Neděle se nesla v duchu obran a tak mě Lokča ještě ve dvou kolech utvrdila, že ten "hajzl" je podezřelý i za světla a musí se pořádně poštěkat.

Chýlilo se ke třeří hodině odpolední a my s Bárou, paničkou Limitky - "Mitky" vyrazily směr Vyškov na Moravě, kde jsem přesedla na vlak a spokojeně a naprosto vyčerpané jsme dorazily domů.

Chtěla bych ještě jednou moc poděkovat Honzovi za skvělé rady, Dáši za to, že mě na tuto akci "přitáhla" a také za to, že můžu mít Locinku, princeznu moji, která mi dělá obrovskou radost :-*.

jrt-roxyrajče.net

 

video ve videogalerii :)